Thursday, July 22, 2010

HNT mirrors


*click*

Without realizing it, I've hit my 200th post. This is it folks, I guess it's appropriate that it's an HNT.  It's probably the most interesting kind of post for my viewers. I will however do some kind of sum up post in the next day or two. I really want to do a thank you viewer post lol, but will do so properly with a nice post. xoxo


22 comments:

rachel-xx said...

Beautiful . . . and creative too. You are amazing!

Diner Nighthawk said...

You're absolutely gorgeous. You know that, right?

Loverboy said...

Mirror mirror on the wall the fairest rose of all :]


Al & Loverboy
x

Southern Sage said...

Hey Loverboy......... I think I know the answer.....

Stunning hotness girl. Spankable no doubt.

Advizor said...

Your beauty and creativity continue to draw me back in. A wonderful picture, I like seeing the laptop in the frame, with you on the screen, a nice perspective on a beautiful woman.

Hubman said...

I'm looking forward to many more posts from you, you look great!

HHNT

Supercock said...

HNT IS a NICE post :-) Especially when you click through to a picture like that!

Trée said...

Very nice. :-)

James said...

WOW! Absolutely gorgeous! Congrats on #200.
HHNT

Cande said...

oh goodness I go and post in the evening and wake up to such wonderful comments!

Rachel: you're just too sweet! thanks hon.

DN: I'm good at making my defects less visible in pics... let's just say that.

Loverboy: lol good quote link to the mirror xoxo

Sage: hmmm not the fairest no.... I got tan lines ;)

Advizor: You're always amazingly perceptive and sweet.

Hubman: I'm hoping to manage to keep things up...

Supercock: Thanks! I try to make it worthwhile.

Trée: thanks, and it's nice to see you around here on occasion ;)

James: thanks hon!

Green Eyed Frenchy said...

Defects?? Which defects? You are stunning and very creative (aren't we all the same, ladies, with our defects? LOL!)

Cande said...

Frenchy: haha that's just it... I'm good at hiding them ;) yes, lol, very creative at hiding them.

1manview said...

Lovely, i think that covers it....

Opeth Fan said...

this girl is more than amazing!

Cande said...

1man: thanks :-)

Opeth: welcome, since this is possibly your first time commenting. You exaggerate, but it makes me blush so it's nice to hear. Thanks xoxo

Joanna Cake said...

Pretty :)

HEDONE said...

I don't think I've been here before. I got here from Confessions of a Bastard.

Congrats on your 200th post.

BTW...you've a cute bum.

-H

Cande said...

Joanna Cake: thanks ;-)

Hedone: I'm not sure I know I've seen you around, but yes perhaps it was on confessions. Well...Thanks and Welcome to my humble space!

Racer X said...

That photo makes me want to bend you over and hike that outfit up...damn.

Sheen V said...

Congrats on the milestone! And beautiful HNT!

Cande said...

RacerX: ooh now that is one of my ultimate fantasies....

SheenV: thanks!!! :-)

Anonymous said...

Such a lovely tush

B from Canada